365 dní v roce Reakční doba do 1 h. Vzdáleně nebo u vás
Naši IT experti se postarají o bezproblémový chod vašeho IT zázemí. V případě problému nás budete mít vždy po ruce max. do 1 hodiny – a to 24 hodin denně, 365 dní v roce.
- Naši IT experti vám budou stále k dispozici (přes noc, víkendy i svátky)
- Na váš požadavek reagujeme max. do 1 hodiny
- Možnost okamžitého řešení díky vzdálenému přístupu
- Jednoduché zadávání požadavků přes telefon, e-mail či aplikaci
- Automatické řešení požadavků v rámci SLA
Naši klienti také potřebují
Naši klienti



























Případové studie
Výsledky našich klientů vám otevřou oči
Hledáte odpověď? Zeptejte se nás!
Ve 2 hodiny odpoledne nebo 2 hodiny v noci – čas výpadku pro nás nehraje roli. Podle smlouvy (SLA) vám garantujeme non-stop reakční dobu do 1 hodiny. Ve skutečnosti začneme ale váš problém řešit v rámci několika minut.
Ihned si ověříme, zda jedná opravdu o výpadek serveru, nebo jestli nedošlo k výpadku od jiných dodavatelů, např. výpadek elektřiny či internetu. A podle prvotních analýz začneme sofistikovaně postupovat krok za krokem, abychom zajistili co nejrychlejší obnovu serveru.
Helpdesk 24/7 je profesionálně odladěná služba pro firmy a podniky, které potřebují maximalizovat dostupnost svých služeb běžících na serverech. Často se jedná o nepřetržitou výrobu, logistiku, informační systémy, CRM systémy či finanční služby.
Pokud vám jakýkoliv výpadek či snížená funkčnost serveru přináší podstatné ztráty, snížíte právě díky našemu Helpdesku 24/7 riziko těchto ztrát na minimum. Nejenže začneme okamžitě řešit vaše problémy, ale hlavně jim dokážeme efektivně předcházet.
Před zahájením každé spolupráce navíc provádíme analýzu rizik a zjišťujeme, jaký dopad by měla nedostupnost serveru po určitou dobu na fungování vaší společnosti. Podle toho vám také nastavíme úroveň podpory a plán zvládání rizik na míru.
Ano, dokážeme! Nejsme totiž závislí na znalosti jednotlivců, ale máme široký tým IT odborníků, kteří se dokážou vzájemně zastupovat 365 dní v roce. Jakmile nám pošlete požadavek, náš systém jej ihned vyhodnotí a zatřídí podle typu problému. Poté následuje analýza a práce na nejrychlejším odstranění problému.
Máte na výběr 3 jednoduché možnosti – pomocí naší aplikace, telefonicky nebo e-mailem. Jakmile k nám dorazí váš požadavek, budete mít neustálý přehled o tom, co se s vaším požadavkem děje a v jakém stavu se aktuálně nachází.
Máte také samozřejmě možnost vyjádřit svou spokojenost s prací našich techniků a s rychlostí a úspěšností řešení.