PROFESIONÁLNÍ IT služby

Helpdesk 24/7

od 3 000 Kč měsíčně

spolehněte se na rychlé řešení jakéhokoliv IT problému ve dne v noci.

Naši IT experti se postarají o bezproblémový chod vašeho IT zázemí. V případě problému nás budete mít vždy po ruce max. do 1 hodiny – a to 24 hodin denně, 365 dní v roce.

  • Naši IT experti vám budou stále k dispozici (přes noc, víkendy i svátky)
  • Na váš požadavek reagujeme max. do 1 hodiny
  • Možnost okamžitého řešení díky vzdálenému přístupu
  • Jednoduché zadávání požadavků přes telefon, e-mail či aplikaci
  • Automatické řešení požadavků v rámci SLA

Naši klienti

Porsche Inter Auto CZ
Mendelova univerzita
Merkle
Grit
Simple Tax&Law
M&M Reality
Centrum Kociánka
Czech Nutrition (Czech Virus)
Kleis
Future Farming
VUT Brno
VFD group
Lechner.cz
Jean Paul’s Restaurant
Forza Caffé
TyfloCentrum Brno
Základní škola a Mateřská škola Rakvice
Základní škola Vápenná
ZŠ Jasanová 2, Brno
Labtechnic-CEM s.r.o.
HYDROSMART s.r.o.
CODATRANS
Control Techniques
JVS group
Progres color
Synergit
UniPark

Případové studie

Výsledky našich klientů vám otevřou oči

  • I neziskovka má právo na efektivní IT služby

    Zaměstnanci neziskové organizace se dlouhodobě potýkali s několika IT problémy – předně se jednalo o nedostatky počítačové sítě, zastaralé síťové prvky, pomalé připojení či slabé pokrytí Wi-Fi. Z našeho pohledu jim tyto problémy doslova bránily v efektivní práci pro neziskový sektor. V červenci roku 2021 nás oslovili, zda bychom jim pomohli za rozumnou cenu tyto problémy vyřešit. A stalo se!

    Detail studie
  • Už žádné „nahánění“ Wi-Fi signálu po budově

    V srpnu roku 2020 byli naši IT experti osloveni stavební firmou o pomoc hned v několika oblastech – celkové modernizace počítačové sítě, zásadní posílení bezpečnosti a vybavení konferenčních místností. Během dvou pracovních dnů jsme připravili přehlednou kalkulaci ve třech cenových hladinách a po výběru vhodné nabídky jsme zrealizovali tento poměrně komplexní projekt během tří pracovních dnů.

    Detail studie
  • Control Techniques Brno: Tuhle firmu už žádná IT technologie nezastaví

    Account Manager firmy Control Techniques Brno s.r.o. se na nás v červenci roku 2020 obrátil hned z několika důvodů. Nebyl totiž spokojený s aktuální dostupností IT služeb a délkou reakční doby, kterou poskytovala původní IT firma. Ačkoliv byl zpočátku velmi nedůvěřivý k možnému zlepšení, během několika dní ho naši IT experti přesvědčili, že externí IT služby lze i v Brně poskytovat na světové úrovni – to znamená rychle, efektivně a s vysokou odborností.

    Detail studie
  • Dentino – výměna serveru a pokrytí Wi-Fi u zubní kliniky

    Klient se obrátil na nás s požadavkem na výměnu svého stávajícího serveru Dell, který běží na Windows Server 2008. V jeho infrastruktuře má celkem 6 stanic a další stanice, které se připojují přes VPN z jiného města. 

    Kromě výměny serveru si přál také vyměnit dvě ze svých stanic za nové počítače a následně všechno správně nastavit.

    Detail studie

Hledáte odpověď? Zeptejte se nás!

Jak rychle dokážete vyřešit výpadek serveru mimo vaši pracovní dobu (třeba ve 2 hodiny v noci)?

Ve 2 hodiny odpoledne nebo 2 hodiny v noci – čas výpadku pro nás nehraje roli. Podle smlouvy (SLA) vám garantujeme non-stop reakční dobu do 1 hodiny. Ve skutečnosti začneme ale váš problém řešit v rámci několika minut. 

Ihned si ověříme, zda jedná opravdu o výpadek serveru, nebo jestli nedošlo k výpadku od jiných dodavatelů, např. výpadek elektřiny či internetu. A podle prvotních analýz začneme sofistikovaně postupovat krok za krokem, abychom zajistili co nejrychlejší obnovu serveru. 

Sjednejte si s námi nezávaznou konzultaci na Helpdesk 24/7.

Pro koho je služba Helpdesk 24/7 vhodná a komu se vyplatí?

Helpdesk 24/7 je profesionálně odladěná služba pro firmy a podniky, které potřebují maximalizovat dostupnost svých služeb běžících na serverech. Často se jedná o nepřetržitou výrobu, logistiku, informační systémy, CRM systémy či finanční služby.

Pokud vám jakýkoliv výpadek či snížená funkčnost serveru přináší podstatné ztráty, snížíte právě díky našemu Helpdesku 24/7 riziko těchto ztrát na minimum. Nejenže začneme okamžitě řešit vaše problémy, ale hlavně jim dokážeme efektivně předcházet. 

Před zahájením každé spolupráce navíc provádíme analýzu rizik a zjišťujeme, jaký dopad by měla nedostupnost serveru po určitou dobu na fungování vaší společnosti. Podle toho vám také nastavíme úroveň podpory a plán zvládání rizik na míru.

Sjednejte si s námi nezávaznou konzultaci na Helpdesk 24/7.

Opravdu nám vždy dokážete garantovat rychlé řešení našeho požadavku?

Ano, dokážeme! Nejsme totiž závislí na znalosti jednotlivců, ale máme široký tým IT odborníků, kteří se dokážou vzájemně zastupovat 365 dní v roce. Jakmile nám pošlete požadavek, náš systém jej ihned vyhodnotí a zatřídí podle typu problému. Poté následuje analýza a práce na nejrychlejším odstranění problému. 

Sjednejte si s námi nezávaznou konzultaci na Helpdesk 24/7.

Jak budeme zadávat naše hlášení o problémech?

Máte na výběr 3 jednoduché možnosti – pomocí naší aplikace, telefonicky nebo e-mailem. Jakmile k nám dorazí váš požadavek, budete mít neustálý přehled o tom, co se s vaším požadavkem děje a v jakém stavu se aktuálně nachází. 

Máte také samozřejmě možnost vyjádřit svou spokojenost s prací našich techniků a s rychlostí a úspěšností řešení. 

Sjednejte si s námi nezávaznou konzultaci na Helpdesk 24/7.

    60 minut konzultace zdarma

    Hledáte parťáka pro konzultaci IT projektu?

    Pojďme na to