Helpdesk 24/7
365 dní v roce
Reakční doba do 1 h.
Vzdáleně nebo u vás
Vychutnejte si tu pohodu ve firmě, kdy vám žádné zařízení nebude dělat potíže. Postaráme se o veškerou instalaci, monitoring, údržbu i zabezpečení. A v případě problému vyřešíme servis, opravu i případný nákup nového zařízení.
Případové studie
Pokud dáte svá zařízení pod správu našich specialistů, nebudete muset jejich údržbě věnovat prakticky žádnou pozornost a čas.
Díky aktivnímu monitoringu budeme mít komplexní přehled o tom, zda jsou vaše zařízení dostatečně výkonná, stabilní a nevyžadují profesionální zásah našeho technika. Mnoho problémů navíc dokážeme řešit preventivně a vyvarovat vás tak zbytečných poruch a zbytečných výdajů.
Sjednejte si s námi nezávaznou konzultaci na Správu PC a tiskáren.
Díky servisní smlouvě pro vaše tiskárny se zbavíte veškeré zátěže, kterou si jen dokážete představit. Budete zkrátka jen bezstarostně tisknout a vše ostatní vyřeší naši technici – konfiguraci tiskáren, nastavení sdílení, bezpečný tisk, pravidelnou údržbu, servis a reklamace tiskáren, ale také zajištění spotřebního materiálu (papír, toner).
Sjednejte si s námi nezávaznou konzultaci na Správu PC a tiskáren.
Ano, stačí, aby byl váš zaměstnanec připojený k internetu, a pomocí našeho nástroje pro centrální správu se k němu vzdáleně připojíme a pomůžeme vyřešit daný problém.
Sjednejte si s námi nezávaznou konzultaci na Správu PC a tiskáren.
Naši technici jsou připraveni s vámi řešit prakticky jakýkoliv problém.
Nejčastěji se jedná o problémy s tiskem a s nastavením tiskáren, s aplikacemi a programy, při otevírání některých souborů, při jejich sdílení, dále problémy s přístupy a oprávněními, zapomenutá hesla, pomalý počítač, bezdrátové připojení na projektor nebo televizi, zavirované počítače a mnoho dalšího.
Sjednejte si s námi nezávaznou konzultaci na Správu PC a tiskáren.