Business development manager – HPP/ŽL – Brno

Kdo jsme?

Jsme Nastav.it, firma podnikající v odvětví informačních technologií, která provozuje unikátní projekty Firemní ajťáci a Hodinoví ajťáci. Podnikům i domácnostem usnadňujeme život tím, že je zbavujeme starostí s IT technikou a zároveň jim poskytujeme a navrhujeme ta nejlepší IT řešení. 

Sídlíme v Brně, otevíráme pobočky v Ostravě a Praze. V týmu máme spoustu profesionálů, kteří skvěle rozumí své práci. Každý z nás umí něco, a tak se skvěle doplňujeme. Dobře ale víme, že vždy je co zlepšovat – a proto hledáme 👉TEBE👈. Přidáš se do týmu Nastav.it?

Koho hledáme?

Baví tě business a jednání s lidmi? Jsi typ, kterého baví tvorba strategie, implementace a následně držení správných rutin v obchodě? Zajímáš se o IT bezpečnosti, moderní technologie? Tvojí náplní práce bude budování obchodních příležitostí v oblasti ICT (integrace, implementace, dodávky komplexních řešení bezpečnostních řešení ); konzultační činnost. 

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

Budeš ve spolupráci s vedením, technickým oddělením a marketingem rozvíjet obchod a hledat nové zákazníky. Činnosti budeš kooperovat a zadávat menšímu týmu spolupracovníků – marketing, back office, technické a projektové oddělení. Vyhodnocovat nastavené akviziční kanály, účastnit se schůzek s klienty, kam si můžeš dle potřeby přizvat třeba IT technika, rozvíjet vztahy se stávajícími zákazníky, vymýšlet strategie pro vstup na nové trhy nebo pro propagaci produktů. Nezbytný je i monitoring konkurence a aktuální situace na českém i zahraničním trhu.

Co by ti k nám pomohlo? 

  • SŠ/VŠ nejlépe technického směru (IT či elektro)
  • obchodní zkušenosti (i mimo IT) a řidičský průkaz skupiny B
  • mít zkušenosti z oblasti CCTV a bezpečnosti,
  • mít znalost inteligentní kamerových systémů, videoanalýzy, automatické identifikace, docházkových či zabezpečovacích systémů,
  • orientovat se v oblasti IP problematiky a IT infrastruktury,
  • znalost bezpečnosti a správy koncových zařízení, IT infrastruktury, systémů pro řízení bezpečnosti
  • být schopen/na kritického myšlení a hledání efektivního řešení,
  • mít zkušenost s komunikací B2B zákazníky – investoři, projektanti
  • mít dobré organizační a komunikační schopnosti
  • samostatnost, zodpovědnost, proaktivní přístup
  • umět delegovat

Máš další plus, pokud  

máš vzdělání v oblasti bezpečnosti, zkušenosti v oblasti bezpečnostních systémů (kamerové systémy, video-analytické nástroje, přístupové systémy, PZTS), zkušenosti s instalací a konfigurací pultů centralizované ochrany (PCO) nebo jakýmkoli systémem technické ochrany fyzické bezpečnosti. Uvítáme též zkušenosti s dohledovými systémy, projektové myšlení nebo zkušenosti s projektovým managementem a tvorbou komplexních řešení, ale i znalost počítačových sítí, zákon o kybernetické bezpečnosti, ISO/IEC 27001, ISO/IEC 27002 

Co tě u nás bude bavit a proč pracovat u nás? 🤔

  • V rámci ČR se neustále rozrůstáme, takže získáš spoustu zkušeností
  • Dostaneš prostor pro seberealizaci (vítáme každý nápad)
  • Spravedlivá konkurenční mzda
  • Zkrácená pracovní doba
  • Každý měsíc budeš mít zajištěný přísun stravenek 🍔
  • Dáme ti Multisportku 🏋‍♂
  • Kvartální finanční odměny 
  • Finanční odměny za zprostředkování zákazníka
  • Týden dovolené navíc 25 dní
  • Placené parkoviště
  • Odměna za doporučení nového kolegy
  • Vzdělávací kurzy
  • Auto i k soukromým účelům
  • Zvýhodněné ceny HW pro vlastní potřebu
  • Výuka angličtiny
  • Možnost práce z domova
  • Nové moderní kanceláře 
  • Férové jednání

Je pro tebe tohle místo jako ušité? Tak neváhej a vyplň formulář, nebo nám pošli svůj životopis na [email protected].

Už teď se na tebe těšíme. 😉

60 minut konzultace zdarma

Hledáte parťáka pro konzultaci IT projektu?

Pojďme na to