Kdo jsme?
Jsme Nastav.it, firma podnikající v odvětví informačních technologií, která provozuje unikátní projekty Firemní ajťáci a Hodinoví ajťáci. Podnikům i domácnostem usnadňujeme život tím, že je zbavujeme starostí s IT technikou a zároveň jim poskytujeme a navrhujeme ta nejlepší IT řešení.
Sídlíme v Brně, otevíráme pobočky v Ostravě a Praze. V týmu máme spoustu profesionálů, kteří skvěle rozumí své práci. Každý z nás umí něco, a tak se skvěle doplňujeme. Dobře ale víme, že vždy je co zlepšovat – a proto hledáme 👉TEBE👈. Přidáš se do týmu Nastav.it?
Koho hledáme?
Baví tě business a jednání s lidmi? Jsi typ, kterého baví tvorba strategie, implementace a následně držení správných rutin v obchodě? Zajímáš se o IT bezpečnosti, moderní technologie? Tvojí náplní práce bude budování obchodních příležitostí v oblasti ICT (integrace, implementace, dodávky komplexních řešení bezpečnostních řešení ); konzultační činnost.
Jak bude vypadat tvůj pracovní den?
Budeš ve spolupráci s vedením, technickým oddělením a marketingem rozvíjet obchod a hledat nové zákazníky. Činnosti budeš kooperovat a zadávat menšímu týmu spolupracovníků – marketing, back office, technické a projektové oddělení. Vyhodnocovat nastavené akviziční kanály, účastnit se schůzek s klienty, kam si můžeš dle potřeby přizvat třeba IT technika, rozvíjet vztahy se stávajícími zákazníky, vymýšlet strategie pro vstup na nové trhy nebo pro propagaci produktů. Nezbytný je i monitoring konkurence a aktuální situace na českém i zahraničním trhu.
Co by ti k nám pomohlo?
- SŠ/VŠ nejlépe technického směru (IT či elektro)
- obchodní zkušenosti (i mimo IT) a řidičský průkaz skupiny B
- mít zkušenosti z oblasti CCTV a bezpečnosti,
- mít znalost inteligentní kamerových systémů, videoanalýzy, automatické identifikace, docházkových či zabezpečovacích systémů,
- orientovat se v oblasti IP problematiky a IT infrastruktury,
- znalost bezpečnosti a správy koncových zařízení, IT infrastruktury, systémů pro řízení bezpečnosti
- být schopen/na kritického myšlení a hledání efektivního řešení,
- mít zkušenost s komunikací B2B zákazníky – investoři, projektanti
- mít dobré organizační a komunikační schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, proaktivní přístup
- umět delegovat
Máš další plus, pokud
máš vzdělání v oblasti bezpečnosti, zkušenosti v oblasti bezpečnostních systémů (kamerové systémy, video-analytické nástroje, přístupové systémy, PZTS), zkušenosti s instalací a konfigurací pultů centralizované ochrany (PCO) nebo jakýmkoli systémem technické ochrany fyzické bezpečnosti. Uvítáme též zkušenosti s dohledovými systémy, projektové myšlení nebo zkušenosti s projektovým managementem a tvorbou komplexních řešení, ale i znalost počítačových sítí, zákon o kybernetické bezpečnosti, ISO/IEC 27001, ISO/IEC 27002
Co tě u nás bude bavit a proč pracovat u nás? 🤔
- V rámci ČR se neustále rozrůstáme, takže získáš spoustu zkušeností
- Dostaneš prostor pro seberealizaci (vítáme každý nápad)
- Spravedlivá konkurenční mzda
- Zkrácená pracovní doba
- Každý měsíc budeš mít zajištěný přísun stravenek 🍔
- Dáme ti Multisportku 🏋♂
- Kvartální finanční odměny
- Finanční odměny za zprostředkování zákazníka
- Týden dovolené navíc 25 dní
- Placené parkoviště
- Odměna za doporučení nového kolegy
- Vzdělávací kurzy
- Auto i k soukromým účelům
- Zvýhodněné ceny HW pro vlastní potřebu
- Výuka angličtiny
- Možnost práce z domova
- Nové moderní kanceláře
- Férové jednání
Je pro tebe tohle místo jako ušité? Tak neváhej a vyplň formulář, nebo nám pošli svůj životopis na [email protected].
Už teď se na tebe těšíme. 😉