Manažer týmu IT techniků – HPP/ŽL – Brno

Kdo jsme?

Jsme Nastav.it, firma podnikající v odvětví informačních technologií, která provozuje unikátní projekty Firemní ajťáci a Hodinoví ajťáci. Sídlíme v Brně a podnikům i domácnostem pomáháme se správou, údržbou nebo výběrem IT techniky. Zároveň poskytujeme a navrhujeme ta nejlepší IT řešení. 

V týmu máme spoustu profesionálů, kteří skvěle rozumí své práci. Každý z nás umí něco, a tak se skvěle doplňujeme. Dobře ale víme, že vždy je co zlepšovat – a proto hledáme 👉TEBE👈. Přidáš se do týmu Nastav.it?

Koho hledáme?

Baví tě IT, vedení lidí a zavádění best practices do denních rutin? Jsi týmový hráč a máš zkušenost s řízením týmu techniků? Zajímáš se o IT a moderní technologie? Tvou náplní práce bude vést tým IT techniků, navrhovat projektová řešení na míru, která zákazníků vyřeší problémy.

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

Každý den tě čeká stand-up s týmem (it technici, servisní technici, logistik, rozpočtář, obchod) a revize předchozího dne, jaké jsou priority na dnešek a hlavně zda tým neblokuje něco, co by bránilo v hladké práci. Následuje kontrola fronty ticketů, třídění priorit, kontrola nabídek, návrh technického řešení pro zákazníky, účast na schůzkách s významnými zákazníky, realizace interních zlepšovacích procesů. 

Co by ti k nám pomohlo? 

  • SŠ/VŠ nejlépe technického směru
  • řidičský průkaz skupiny B
  • prokazatelná předchozí zkušenost s vedením týmu v našem odvětví (i v rámci projektů)
  • pokročilá znalost alespoň 3 odborných oblastí níže podmínkou, více oblastí velkou výhodou (minimálně základ a zájem o rozvoj v dalších oblastech)
  • znalost platformy Microsoft (Windows 10, Windows Server 2019R2, SQL, Azure) a produktů VMware a Veeam
  • znalost topologie počítačových sítí, znalost DHCP, DNS 
  • znalosti a zkušenosti s databázemi – MS SQL 
  • znalosti a zkušenosti s technologií CISCO switch 
  • zkušenosti s bezpečnostními nástroji a řešeními (antivirové systémy, DLP systémy, vícefaktorové ověření)
  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2
  • výborné organizační a komunikační schopnosti, schopnost argumentace
  • samostatnost, spolehlivost a časová flexibilita
  • schopnost analyticky zhodnotit získané informace a připravit návrhy řešení včetně jejich popisu
  • proaktivní přístup

Máš další plus, pokud 

dokážeš definovat příčiny a následky problémů, pracuješ s riziky, umíš školit a trénovat kolegy, máš VŠ vzdělání a znalost ITIL a ISO 27000, 27001.

Co tě u nás bude bavit a proč pracovat u nás? 🤔

  • V rámci ČR se neustále rozrůstáme, takže získáš spoustu zkušeností
  • Dostaneš prostor pro seberealizaci (vítáme každý nápad)
  • Spravedlivá konkurenční mzda
  • Zkrácená pracovní doba
  • Každý měsíc budeš mít zajištěný přísun stravenek 🍔
  • Dáme ti Multisportku 🏋‍♂
  • Kvartální finanční odměny 
  • Finanční odměny za zprostředkování zákazníka
  • Týden dovolené navíc 25 dní
  • Placené parkoviště
  • Odměna za doporučení nového kolegy
  • Vzdělávací kurzy
  • Auto i k soukromým účelům
  • Zvýhodněné ceny HW pro vlastní potřebu
  • Výuka angličtiny
  • Možnost práce z domova
  • Nové moderní kanceláře 
  • Férové jednání

Je pro tebe tohle místo jako ušité? Tak neváhej a vyplň formulář, nebo nám pošli svůj životopis na [email protected].

Už teď se na tebe těšíme. 😉

60 minut konzultace zdarma

Hledáte parťáka pro konzultaci IT projektu?

Pojďme na to