virtuální recepční Nicol

Virtuální recepční Nicol

Virtuální recepční Nicol je terminál s AI digitálním avatarem, který řeší požadavky návštěvníků jako u běžné recepční.

Virtuální recepční Nicol pracuje tak, že když na ni promluvíte, promění váš hlas na text a vyhledá odpověď v předem připravených scénářích. Pokud zde odpověď nenajde, spojí se s OpenAI (umělou inteligencí) a získá informace z internetu. Poté text převede zpět na mluvené slovo a přátelským hlasem vám poskytne odpověď. Jednoduše řečeno, virtuální recepční je jako chytrá kamarádka, která vám pomáhá najít to, co potřebujete.

  • Komunikace probíhá prostřednictvím přirozeného jazyka, kde virtuální osobnost nejenže odpovídá, ale také vyjadřuje emoce a gesta.
  • Řešení využívá umělou inteligenci ke zpracování mluvené řeči. V podstatě se jedná o hlasového asistenta - chatbota s lidskou tváří.
  • Ovládá základní situace: příchod na schůzku, telefonování kolegovi, přejímání pošty a poskytování informací s jednoduchou možností přidání vlastních scénářů.
Systém funguje na bázi umělé inteligence s možností diskuze, případně psaní na dotykový LCD panel.
Ušetří vám čas i peníze: Funguje nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jediné, co potřebuje, je připojení k elektřině a k internetu.
Využití v různém prostředí​ radnice, úřady, recepce, muzea, ZOO, divadla, veletrhy, kanceláře, obchodní centra, dopravní stanice, školy, letiště, kliniky, hotely.
K zařízení získáte možnost prohlížení statistik vytížení, návštěv a dotazů, online administrační rozhraní a možnost napojení na vaše služby.

Proces

Analýza

Zavoláme Vám. Zjistíme pro jaký účel potřebujete využít AI recepční.

Sestavíme nabídku

Sestavíme nabídku s parametry přesně pro Vás.

Řešení

Představíme Vám řešení, přijedeme a nainstalujeme Ai recepční do vašho provozu.

7 000

hodin

  • strávených na zákaznických projektech.

178

zákazníků

  • pracujeme pro desítky firem, které využívají naše IT služby.

1 870

kusů

  • prodaného hardware našim zákazníkům

Případové studie

Výsledky našich klientů vám otevřou oči

  • I neziskovka má právo na efektivní IT služby

    Zaměstnanci neziskové organizace se dlouhodobě potýkali s několika IT problémy – předně se jednalo o nedostatky počítačové sítě, zastaralé síťové prvky, pomalé připojení či slabé pokrytí Wi-Fi. Z našeho pohledu jim tyto problémy doslova bránily v efektivní práci pro neziskový sektor. V červenci roku 2021 nás oslovili, zda bychom jim pomohli za rozumnou cenu tyto problémy vyřešit. A stalo se!

    Detail studie
  • Už žádné „nahánění“ Wi-Fi signálu po budově

    V srpnu roku 2020 byli naši IT experti osloveni stavební firmou o pomoc hned v několika oblastech – celkové modernizace počítačové sítě, zásadní posílení bezpečnosti a vybavení konferenčních místností. Během dvou pracovních dnů jsme připravili přehlednou kalkulaci ve třech cenových hladinách a po výběru vhodné nabídky jsme zrealizovali tento poměrně komplexní projekt během tří pracovních dnů.

    Detail studie
  • Control Techniques Brno: Tuhle firmu už žádná IT technologie nezastaví

    Account Manager firmy Control Techniques Brno s.r.o. se na nás v červenci roku 2020 obrátil hned z několika důvodů. Nebyl totiž spokojený s aktuální dostupností IT služeb a délkou reakční doby, kterou poskytovala původní IT firma. Ačkoliv byl zpočátku velmi nedůvěřivý k možnému zlepšení, během několika dní ho naši IT experti přesvědčili, že externí IT služby lze i v Brně poskytovat na světové úrovni – to znamená rychle, efektivně a s vysokou odborností.

    Detail studie
  • Dentino – výměna serveru a pokrytí Wi-Fi u zubní kliniky

    Klient se obrátil na nás s požadavkem na výměnu svého stávajícího serveru Dell, který běží na Windows Server 2008. V jeho infrastruktuře má celkem 6 stanic a další stanice, které se připojují přes VPN z jiného města. 

    Kromě výměny serveru si přál také vyměnit dvě ze svých stanic za nové počítače a následně všechno správně nastavit.

    Detail studie

Máte zájem o naše služby? Napište nám!

    60 minut konzultace zdarma

    Hledáte parťáka pro konzultaci IT projektu?

    Pojďme na to